Max
Rommel

Alpi

Un regalo per Milano
viral spot – 2012

Directed Max Rommel
Filmed and Edited – Mattia Centemero

Thanks to:
Alpi
Matteo Ragni Studio
UBM Urban Bike Messenger Links

Il regalo di Alpi a Milano: l’invito a vivere l’arredo urbano con una sensibilità e una cura nuove, per vivere la città con lo stesso piacere che proviamo a casa nostra.

The present from Alpi to Milan: the invitation to live the urban design with a new sensitivity and care, to experience the city with the same pleasure we feel at home.

Alpi, un gruppo industriale che ha saputo crescere e che nella sua lunga storia, iniziata nel 1919, si è trasformato in una realtà internazionale che oggi realizza oltreconfine il 50 per cento della propria produzione; una visione globale, concreta, resa possibile dalla volontà forte di avere il controllo dell’intero processo produttivo, dall’approvvigionamento della materia prima alla commercializzazione. In tutto il mondo. Una crescita che nasce da un progetto rivoluzionario: innovare con le tecnologie più avanzate il materiale più antico del mondo. Una realtà industriale in grado di affrontare ogni genere di commessa, anche la più impegnativa, perché dispone sempre della materia prima necessaria, e dove ricerca, tecnologia e creatività sono di casa: ecco, in poche parole, la chiave di lettura della leadership del Gruppo Alpi, una leadership che si consolida ogni giorno nel confronto diretto con i competitori internazionali.

Alpi is an industrial group that has achieved consistent growth throughout its long history. Since it was established in 1919, it has evolved into an international group with more than 50 percent of its production based overseas. Alpi it pursues a concrete global vision based on a strong desire to maintain control of the entire production chain, from the procurement of raw materials through to marketing. This growth is built on a revolutionary project: to use the most advanced technologies to innovate the oldest material in the world. Alpi group can meet even the most demanding orders because it has all the raw materials it needs, produced at its own production facilities where research, technology and creativity are standard features. These are the key factors behind the Alpi Group’s leadership position, a position that it consolidates constantly through direct competition with its rivals all over the world.



Other Commercials

Tom Ford
QC Terme
Oldfloor